
Escaping the Prison
Escaping the Prison egy vadítóan egyedi kalandos kirakós játék, amelyben a célod, hogy megszökj a börtönből! Miután egy börtöncellába zártak, mindent és mindenkit be kell vetned a szökés érdekében: teleportálókat, antigravitációs berendezéseket, WC-merevítőket - semmi sem tilos a szökési kísérletedben! De légy óvatos, mert egy rossz mozdulat vagy egy másodperc töredéknyi tétovázás és máris visszakerülhetsz a celládba - vagy még rosszabb!
Megvan benned, ami kell ahhoz, hogy megszökj a börtönből? Csak egy módon derülhet ki.
Hogyan kell játszani a börtönből való szökést
A játék úgy kezdődik, hogy Henry Stickman, a karaktered egy magányos börtönben van, amelyet gúnyolódó biztonságiak őriznek, akik egy csomagot hoznak neked. Itt kezdődik a játék témája - a választás. Ez egy kirakós játék, így a döntéseidtől függően a következő lépésed valódi esélyt adhat a szökésre, de az is lehet, hogy nem. Mindeközben próbajeleneteken keresztül megismerheted a karakteredet, és megtudhatod, ki az a bankrabló, aki miatt először is börtönbe kerültél.
Az induló csomag egy tortát tartalmaz, amelyben néhány lehetséges tárgyat rejtettek el - te választhatod ki, mi van a dobozban! Válassz egy energiaital, egy teleporter és egy mobiltelefon közül, és nézd meg, milyen forgatókönyvek bontakoznak ki a választásodat figyelembe véve.
A választás ereje
Nem csak a börtönből való szökésedhez kapsz választási lehetőségeket; néhány forgatókönyvben azt is kiválaszthatod, hogyan alakul a tárgyalásod. A játék többrétegű, így amit látsz, az korántsem tükrözi a lineáris időt.
Válassza a mobiltelefont
Ebben a forgatókönyvben Henry Stickman még több választási lehetőséget kap. A mobiltelefonnal felhívja az ügyvédjét, és tőlük egy másik forgatókönyv bontakozik ki a bíróságon, ahol ki kell választanod a győztes bizonyítékot.
Válassza ki a tárgyaláson bemutatott bizonyítékot, például a karaktere által elrejtett pénzeszsákot, egy lapátot, egy titokzatos eszközt, a biztonsági felvételek videokazettáját, a nyomozó levelét vagy a bank alaprajzát. Mit válasszon? Vajon kiszabadítja Stickmant?
Ezt csak egy módon tudhatod meg.
Válassza az NrG Drinket
Henry ebben a forgatókönyvben megszökik a börtönből, de nagy árat fizet. Az energiaital elég erőt ad neki ahhoz, hogy szó szerint elhajlítsa a rácsokat a szökéshez, de kifelé menet szívrohamot kap és meghal.
Válassza a teleportálót
Henry valóban megszökik a börtönből a teleportáló segítségével. A börtönön kívülre kerül, de sajnos ebben a forgatókönyvben is meghal, mivel a teleportálóval egy lőtér célkeresztjébe kerül, ahol ő az elsődleges célpont.
Nem fogjuk az összes forgatókönyvet elsorolni neked, mert a móka része az, hogy valóban látod a választásod következményeit. Szóval gyerünk, és válasszon!
További ilyen játékok
Ha még több kalandjátékot és kirakós játékot szeretnél , mindenképpen nézd meg a Cut the Rope-ot, ahol fizika alapú rejtvényeket kell megoldanod, hogy megetess egy aranyos szörnyeteget, valamint a Bolts and Nuts-ot, ahol fogaskerekek és mechanizmusok összekapcsolása a kihívás.
Valami másra vágysz? Próbáld ki az olyan népszerű címeket, mint a We Become What We Behold, amely a média befolyásolásáról szól, vagy a Snow Rider, amelyben bobodat navigálod egy veszélyes hegyoldalon.
Fejlesztő
Az Escaping the Prison a Puffballs United fejlesztője, és a Henry Stickmin sorozat része.
Platformok
- Webböngésző
- Android
Ez az emulált Flash verzió, mivel a Flash már nem támogatott széles körben.