
We Become What We Behold
Azzá válunk, amit egy alkalmi point-and-click játéknak tekintünk, ami a hírciklusokról szól, vagy inkább ördögi ciklusokról és végtelen ciklusokról. Rögzítsd a pillanatokat a kameráddal ebben az 5 perces játékban, és nézd meg, hogyan reagálnak a négyzetek és a körök!
Hogyan játsszuk a We Become What We Behold játékot?
A játékban több karakter véletlenszerűen sétálgat a képernyőn. Az egyetlen mozdulat, amit tehetsz, hogy lefényképezed ezeket a karaktereket. Amikor célzol és lősz, az általad készített fénykép megjelenik a képernyő közepén, és egy kis tévén jelenik meg, hogy mindenki láthassa. Vigyázz tehát, hogy mit döntesz a nyilvánosságra hozatalról, hiszen ez a játék lényege.
"Azzá válunk, amit szemlélünk. Mi alakítjuk az eszközeinket, és aztán az eszközeink alakítanak minket."
Fényképezendő karakterek
A játékban több karakter is van. A legtöbb karakter az elején "normál peepekből" áll, szögletes és kerek fejjel. Találsz néhány kósza alakot a csoportban, például egy szerelmespárt, egy kalapos férfit, egy dühös embert és egy tücsköt.
Furcsa kalapos férfi
Az egyik első karakter, aki belép a "normál peeps" közé, a kalapos férfi. Nehéz nem lefotózni őt, mivel a normál peepek összes többi fotója kevésbé kielégítő a tekintetben, hogy mi történik, amikor a fotójukat kiállítják. Amikor lefotózod a kalapos férfit, és az összes többi karakter meglátja ezt a fotót, minden normális peep mostantól kalapot akar viselni.
Normál peepek kalapban
Amikor lefényképezel egy normális peepet kalapban, a láncreakciót teljes hatásában láthatod. Hirtelen senki sem akar többé kalapot viselni. Túl népszerűvé vált.
Szerelmes pár
Amikor szerelmespárt fotózol, és nyilvánosan mutogatod őket, hamarosan szégyenkezni fognak. És valószínűleg nem sok szerelmespárt fogsz látni többé az utcán kószálni. Elvégre "ki hangolódik be, hogy nézze, ahogy az emberek egymás mellett vannak"?
Dühös ember
Itt válik érdekessé a dolog. Amikor a dühös embert fotózod, ha nem is kell rajtakapnod, hogy kiabál valakivel, arra fognak biztatni, hogy "kapd el őket, miközben csinálnak valamit." Az egyetlen dolog, amit csinálnak, az a kiabálás, tehát ez az, amit keresel. Fotózd le őket, ahogy kiabálnak, és kezdődik a médiaőrület, avagy az őrült négyzetes támadások.
A düh és a félelem gyorsabban szaporodik, mint a szeretet ebben a játékban.
Ha egyszer már lelőtted a dühöt a fotókon, nehéz visszatérni a normális kerékvágásba. A normális peepek egyre jobban félni fognak egymástól, brüsszeleznek, majd a négyzetek és körök egymás ellen kezdenek fordulni. Amikor a normális peepek vörösre változnak, elkezdik gyűlölni egymást. Amikor ez megtörténik, és te lefényképezed, az erőszak és a gyűlölet elkezd spirálozni egy erőszakos tetőpont felé.
Tipp
A tücskök csak tücskök. Semmi sem történik, ha lefényképezed őket.
Jellemzők
- Egy kis játék a társadalomról és a médiáról
- Rögzítsd a lakosságot érintő pillanatokat
- Négyzet és karikázz be embereket különböző történetekkel
- Szép grafika és hangeffektek
Megjelenési dátum
"Azzá válunk, amit szemlélünk. Mi alakítjuk az eszközeinket, és aztán az eszközeink alakítanak minket." Ezzel az idézettel kezdődik a játék , ami lényegében a játék lényege.
2016 októberében jelent meg, és 2018 októberében frissítették.
Fejlesztő
Nicky Case fejlesztette a We Become What We Behold című játékot. Támogasd a fejlesztőt.
Platformok
Webböngésző (asztali és mobil)
További ilyen játékok
A We Become What We Behold egy külön kategóriába tartozik, és ha élvezted a játékot, böngéssz a casual játékválaszték kategóriában további játékokért. Egy másik játék, ami tetszhet , a Geometry Dash Online, ami azt teszteli, mennyire tudod tartani a ritmust. Egy klasszikushoz is visszatérhetsz az Atari Breakout vagy a Bubble Shooter Classic játékkal , hogy eltereld a gondolataidat a társadalmi ciklusokról és a jó öreg klasszikus szórakozásra koncentrálj.
Irányítás
Használd a bal egérgombot, hogy megörökíts egy pillanatot