HalloweenCrazyGames
CrazyGames

We Become What We Behold

Értékelés
9,4
(31 792 szavazatok)
Megjelent
2016. október
Technológia
HTML5
Platform
Browser (desktop-only)
Wiki oldalak

We Become What We Behold egy alkalmi point-and-click játék, amely a hírciklusokról, vagy inkább ördögi ciklusokról és végtelen ciklusokról szól. Rögzítsd a pillanatokat a kameráddal ebben az 5 perces játékban, és nézd meg, hogyan reagálnak a négyzetek és körök!

Hogyan kell játszani a We Become What We Behold játékot?

A játékban több karakter véletlenszerűen sétálgat a képernyőn. Az egyetlen mozdulat, amit tehetsz, hogy lefényképezed ezeket a karaktereket. Amikor célzol és lősz, az általad készített fénykép megjelenik a képernyő közepén, és egy kis tévén jelenik meg, hogy mindenki láthassa. Vigyázz tehát, hogy mit döntesz a nyilvánosságra hozatalról, hiszen ez a játék lényege.

"We Become What We Behold. Mi alakítjuk az eszközeinket, és aztán az eszközeink alakítanak minket."

A játék ezzel az idézettel kezdődik, amely összefoglalja a játék lényegét.

Fényképezendő karakterek

A játékban több karakter is szerepel. A legtöbb karakter az elején "normál peepekből" áll, szögletes és kerek fejjel. A csoportban találsz néhány kósza figurát, például egy szerelmespárt, egy kalapos férfit, egy dühös embert és egy tücsköt.

Furcsa kalapos férfi

Az egyik első karakter, aki belép a "normál peeps" közé, a kalapos férfi. Nehéz nem lefotózni őt, mivel a normál peepek összes többi fotója kevésbé kielégítő a tekintetben, hogy mi történik, amikor a fotójukat kiállítják. Amikor lefotózod a kalapos férfit, és az összes többi karakter meglátja ezt a fotót, minden normális peep mostantól kalapot akar viselni.

Normál peepek kalapban

Amikor lefényképezel egy normális peepet kalapban, a láncreakciót teljes hatásában láthatod. Hirtelen senki sem akar többé kalapot viselni. Túl népszerűvé vált.

Szerelmes pár

Amikor szerelmespárt fotózol, és nyilvánosan mutogatod őket, hamarosan szégyenkezni fognak. És valószínűleg nem sok szerelmespárt fogsz látni többé az utcán kószálni. Elvégre "Ki hangolódik be, hogy nézze, ahogy az emberek egymás mellett vannak"?

Dühös ember

Itt válik érdekessé a dolog. Amikor a dühös embert fotózod, ha nem kapod rajta, hogy kiabál valakivel, akkor arra biztatnak, hogy "kapd el őket, miközben csinálnak valamit." Az egyetlen dolog, amit csinálnak, az a kiabálás, tehát ez az, amit keresel. Ha lefotózod őket, amint kiabálnak, kezdődik a médiaőrület, avagy az őrült négyzetes támadások.

A düh és a félelem gyorsabban szaporodik, mint a szeretet ebben a játékban.

Ha egyszer megörökíted a dühöt egy fotón, nehéz visszatérni a normális kerékvágásba. A szabályos peepek egyre jobban félni fognak egymástól, gúnyolódnak, majd a négyzetek és körök egymás ellen kezdenek fordulni. Amikor a normál peepek pirosra váltanak, elkezdik gyűlölni egymást. Amikor ez megtörténik, és te lefényképezed, az erőszak és a gyűlölet elkezd spirálozni egy erőszakos tetőpont felé.

A We Become What We Behold sajátosságai

Egy kis társadalomkritikai gyakorlat, ez a játék több szempontból is egyedülálló.

Öt perc alatt teljes egészében végigjátszható.

A fejlesztő egy indie személyiség: Nicky Case, kanadai játékfejlesztő és webdesigner. Szingapúrban született, munkái gyakran oktatási célúak, hiszen "segíteni próbál az embereknek megérteni a komplex rendszereket". Minden munkáját elérhetővé teszi személyes weboldalán, és az erre hajlandó felhasználók számára egyszerű módot biztosít arra, hogy támogassák munkáját.

A játék bárki által szabadon használható a világhálón. Nicky Case úgy döntött, hogy nulla jogot tart meg magának, azzal a céllal, hogy a játék minél szélesebb körben elterjedjen a világhálón.

A "We Become What We Behold" című játékával célja, hogy leleplezze azokat az ördögi köröket, amelyeket a társadalomban gyakran az úgynevezett "sárga újságírás" generál.

Tipp

A tücskök csak tücskök. Semmi sem történik, ha lefényképezed őket.

Jellemzők

  • Egy kis játék a társadalomról és a médiáról
  • Az egész játék végigjátszása szó szerint öt percet vesz igénybe.
  • Rögzítsd a lakosságot érintő pillanatokat
  • Négyzet és karikázd be az embereket különböző történetekkel
  • Szép grafika és hanghatások
  • Egy szép happy end!

Megjelenési dátum

2016 októberében jelent meg, 2018 októberében frissítették.

Fejlesztő

Nicky Case fejlesztette a We Become What We Behold. Támogasd a fejlesztőt.

Platformok

Webböngésző (asztali és mobil)

További ilyen játékok

A We Become What We Behold egy külön kategóriába tartozik, és ha élvezted a játékot, böngéssz a casual játékválaszték kategóriában további játékokért. Egy másik játék, ami tetszhet , a Geometry Dash Online, ami azt teszteli, mennyire tudod tartani a ritmust. Egy klasszikushoz is visszatérhetsz a Bubble Shooter Classic játékkal, hogy eltereld a gondolataidat a társadalmi ciklusokról, és a jó öreg klasszikus szórakozásra koncentrálj.

Irányítás

Használd a bal egérgombot, hogy megörökíts egy pillanatot

Gameplay videó