Dungeon Crawl Theater
Értékelés:
8,8
(362 szavazatok)
Fejlesztő:
bongobango22
Megjelent:
2022. június
Technológia:
HTML5 (Unity WebGL)
Platform:
Browser (desktop-only)
Osztályozás:
A Dungeon Crawl Theater egy roguelike deck builder, ahol a lelkedért harcolsz. Harcolj megszállt miniaturökkel, válogass új kártyákat, hogy erősebbé tedd a paklidat, és használd fel mások elvesztett lelkét az esélyeid javításához. Engeded, hogy az átok még egy kalandort is elragadjon?
Hogyan kell játszani?
Kattints a kártyáidra vagy a kockáidra, majd a hősökre, hogy hozzárendeld hozzájuk a szükséges képességeket és energiát!
Részletesebb bontásért:
- Minden forduló kezdete előtt automatikusan dobálsz a kockákkal és húzol kártyákat, amíg a kezed megtelik.
- A forduló csak akkor kezdődik el, ha rákattintasz a "Csata" gombra, tehát vedd rá magad az időre, és alaposan tervezd meg a következő fordulót.
- Rendeld hozzá a kártyákat a hőseidhez úgy, hogy rákattintasz egy kártyára, majd arra a hősre, akinél használni szeretnéd. Az osztálykártyákat csak a megfelelő osztályú hős használhatja!
- A kék villámon lévő szám a hős akciópont-igényét jelöli, a kockadobás pedig az elérhető energiát mutatja.
- Minden hősnek más és más alapvető akciópont-igénye van, és a kártyák költségét ehhez hozzá kell adni.
- Kattints a használni kívánt kockára, majd a hősre, akinél szeretnéd használni, hogy feltöltsd az energiájukat.
- Amint rákattintasz a "Csata" gombra, elkezdődik a harc, és minden olyan hős, aki rendelkezik hozzárendelt kártyával és elegendő energiával (akciópontok: 0), végrehajtja a lépését.
- Egyetlen célpontú lépés véletlenszerűen választ ellenséget.
- A kritikus találat 1,5-szeres sebzést okoz (lefelé kerekítve).
(További információért tekintsd meg az állapotok részét)
- Minden karakter sorra kerülése után kezdődik a következő forduló, és ez a folyamat addig ismétlődik, amíg a csata véget nem ér.
- Ha megnyerted a csatát, minden állapot és debuff megszűnik, és a halott hősök 1 maradék életerővel feltámadnak.
Állapotok:
Idővel ható sebzés:
Ezek az állapotok addig tartanak, amíg gyógyítva nem lesznek, vagy a csata véget nem ér.
- Mérgezés / Égés / Vérzés - karakterenkénti fordulónkénti sebzést okoznak (még akkor is, ha a karakter nem cselekszik).
Időre ható állapotok:
Ezek az állapotok minden forduló elején 1-gyel csökkennek, és eltűnnek, amikor elérnek 0-t, gyógyítva lesznek, vagy a csata véget ér.
- Célpont (provokáció) - minden célpontos támadás erre az állapotban lévő karakterre irányul.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Mahjongg Solitaire
Whooo?
Foono Online Multiplayer
Emoji Puzzle!
Chess Online Multiplayer
Daily Room Escape
4 In A Row Connected Multiplayer Online
Save the Capybara
Hearts: Classic
Number Digger
Chessformer
Ludo King
Zoo - Happy Animals
Space Waves
Color Page ASMR
Nuts Puzzle: Sort By Color
Shopping Sort
Tower Defense Clash
Drop & Merge the Numbers
Ragdoll Archers
Kiomet
Man Runner 2048
Spades
Favorite Puzzles
Cups - Water Sort Puzzle
Bloxd.io
Onet Connect Classic
Forgotten Treasure 2
Cubes 2048.io
Scandinavian Mahjong
Tap-Tap Shots
Rooftop Run
Sandtrix
Super Spin
Rooms Home Escape
Word Wipe
Pyramid Solitaire Ancient Egypt
DOP: Draw One Part
Tile Guru
Brain Teaser
Super Tic Tac Toe
DEADSHOT.io
The White Room
Mini Golf Club
Ludo Club
Rope Color Sort 3D
Tavern Rumble: Roguelike Card
Wood Block Journey
Smash Karts
Holey.io Battle Royale
Doors: Paradox
The White Room 2
Sweety Ludo
Galaxy Clicker
Words of Wonders
Merge Battle Tactics
Merge Fruits
Skydom: Reforged
Guess Who?
Moto X3M
Basketball Stars
Agar.io
Paper.io 2
BasketBros