Dungeon Crawl Theater
Értékelés:
8,9
(485 szavazatok)
Fejlesztő:
bongobango22
Megjelent:
2022. június
Technológia:
HTML5 (Unity WebGL)
Platform:
Browser (desktop-only)
Osztályozás:
A Dungeon Crawl Theater egy roguelike deck builder, ahol a lelkedért harcolsz. Harcolj megszállt miniaturökkel, válogass új kártyákat, hogy erősebbé tedd a paklidat, és használd fel mások elvesztett lelkét az esélyeid javításához. Engeded, hogy az átok még egy kalandort is elragadjon?
Hogyan kell játszani?
Kattints a kártyáidra vagy a kockáidra, majd a hősökre, hogy hozzárendeld hozzájuk a szükséges képességeket és energiát!
Részletesebb bontásért:
- Minden forduló kezdete előtt automatikusan dobálsz a kockákkal és húzol kártyákat, amíg a kezed megtelik.
- A forduló csak akkor kezdődik el, ha rákattintasz a "Csata" gombra, tehát vedd rá magad az időre, és alaposan tervezd meg a következő fordulót.
- Rendeld hozzá a kártyákat a hőseidhez úgy, hogy rákattintasz egy kártyára, majd arra a hősre, akinél használni szeretnéd. Az osztálykártyákat csak a megfelelő osztályú hős használhatja!
- A kék villámon lévő szám a hős akciópont-igényét jelöli, a kockadobás pedig az elérhető energiát mutatja.
- Minden hősnek más és más alapvető akciópont-igénye van, és a kártyák költségét ehhez hozzá kell adni.
- Kattints a használni kívánt kockára, majd a hősre, akinél szeretnéd használni, hogy feltöltsd az energiájukat.
- Amint rákattintasz a "Csata" gombra, elkezdődik a harc, és minden olyan hős, aki rendelkezik hozzárendelt kártyával és elegendő energiával (akciópontok: 0), végrehajtja a lépését.
- Egyetlen célpontú lépés véletlenszerűen választ ellenséget.
- A kritikus találat 1,5-szeres sebzést okoz (lefelé kerekítve).
(További információért tekintsd meg az állapotok részét)
- Minden karakter sorra kerülése után kezdődik a következő forduló, és ez a folyamat addig ismétlődik, amíg a csata véget nem ér.
- Ha megnyerted a csatát, minden állapot és debuff megszűnik, és a halott hősök 1 maradék életerővel feltámadnak.
Állapotok:
Idővel ható sebzés:
Ezek az állapotok addig tartanak, amíg gyógyítva nem lesznek, vagy a csata véget nem ér.
- Mérgezés / Égés / Vérzés - karakterenkénti fordulónkénti sebzést okoznak (még akkor is, ha a karakter nem cselekszik).
Időre ható állapotok:
Ezek az állapotok minden forduló elején 1-gyel csökkennek, és eltűnnek, amikor elérnek 0-t, gyógyítva lesznek, vagy a csata véget ér.
- Célpont (provokáció) - minden célpontos támadás erre az állapotban lévő karakterre irányul.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Mahjongg Solitaire
Chess Free
Foono Online Multiplayer
Space Waves
Piles of Mahjong
Doodle Road
English Checkers Free
Chess Online Multiplayer
Thief Puzzle
Light Line
BlockBuster Puzzle
Hearts: Classic
Flames & Fortune
Color Roll 3D
Cut the Rope
Kiomet
Classic Card Games Collection
Racing Builder
Rolling In Gears
Daily Room Escape
Fill The Fridge
Emerland Solitaire Endless Journey
MatchVentures
Bloxd.io
Draw Defense
Find Me: Lost Objects
Skydom: Reforged
Whooo?
Ragdoll Archers
Nuts Puzzle: Sort By Color
Ludo King
Connect 4 Online Multiplayer
European Football Quiz
Man Runner 2048
Idle Blogger Simulator
Bolts and Nuts
Onet Connect Classic
Golf Orbit
DEADSHOT.io
WorldGuessr Free GeoGuessr
Tavern Rumble: Roguelike Card
Favorite Puzzles
Zoo - Happy Animals
Word Wipe
Pyramid Solitaire Ancient Egypt
Battle Arena
One Line
BuildNow GG
Mahjong Unlimited
Box It Up
Sweety Ludo
Drop & Merge the Numbers
Tile Guru
Forgotten Treasure 2
Spades
Cubes 2048.io
Racing Limits
Crazy Flips 3D
Cake Sort Puzzle 3D
Shell Shockers
Snake.io
Backgammon Online
Tiny Fishing
Little Alchemy 2